22 november 2009

Rolig läsning på min mail idag

Hello Dear

En är verkligen glad att läsa din e-post idag. Hur var din dag där borta i ert land, min är bra här borta i Dakar Senegal. Tack för ditt mail, det riktigt kul att höra från dig, som sagt, mitt namn är miss Ruth Johnson Khalifa, am 23years gammal, ensamstående och genomsnittlig lång, rättvis i hyn och jag kommer från en kristen familj, jag vill verkligen ha en god relation med dig, en relation av djupa känslor som kommer att konstruera en ömsesidig förståelse.

Jag är från Liberia i västra Afrika och för närvarande är jag bosatt i flyktinglägret här i Dakar i Senegal som en följd av inbördeskriget fel i mitt land. Min gamle far Dr Johnson. Kkhalifa var personlig rådgivare till den tidigare statschef i Liberia, president Charles Taylor innan han blev attackerad och dödad av sina män.

Hans män attackerade vårt hus en tidig morgon dödar min mamma och min pappa med pistol kort. Död av mina älskade föräldrar väckte verkligen sorg i mitt liv, det var bara jag som lever nu och jag lyckades ta mig fram med närliggande land här i Dakar i Senegal där jag bor nu i ett flyktingläger. Jag skicka och ta emot e-post på kontoret i vår pastor fader här i lägret.

Han har varit så snäll mot mig sedan jag blev nära honom under ett av hans visitation till kliniken i lägret när jag var sjuk, han tillåter mig att använda hans dator här på hans kontor. Jag skulle vilja veta mer om dig, vad du gillar och ogillar, dina fritidsintressen etc. Jag kommer att berätta mer om mig själv i min nästa post. Bifoga här är min bild. Ha en trevlig dag och Gud välsigne dig som jag väntar på att höra från dig snarast.

Kiss Miss

Ruth.



- Hahahaha kissar på mig! Ska vi slå vad om att "hon ber om pengar" i nästa brev?

Inga kommentarer: