31 augusti 2009

Fotograferas för hemsidan
















Sådär, nu sitter jag och tar det lugnt på skolan och väntar på bli fotograferad för hemsidan som vi i KY skaffar oss. Det ska bli kul att kunna visa bilderna tillsammans med fler ifrån skolan. Jag har fixat mig och allt idag med.

Nu sitter jag även och kollar igenom en massa arkivbilder och jag hittade en shysst på André som jag tänkte lägga upp. Det var en av ansökningsbilderna till Gamleby, och ja kom in så de tyckte nog om den. Haha! . . . .

Så idag så ska vi ha föreläsningar av Johan Westin. Det ska bli kul att lyssna på någon som talar om sina bilder. Hoppas man får mycket inspiration av honom.

Just nu lyssnar jag på: "Dansband ifrån Josefins dator"

2 kommentarer:

Micke sa...

Tack tack.. Nu har det dock inte varit mkt om bygg på sistone.. Kommer väl snart igång igen! Ha de fint!

A2K sa...

Vad kul! Hur är det att gå fotografering?

Världsartisten Cee-Rock "The Fury" videohälsar till A2K! http://www.a2ktheproducer.se/