28 augusti 2009

Kalmar - IKEA
















På väg emot Kalmar på buss nr 160. Jag sitter i närheten av Fredrik. Han sitter på sin läxa och jag på min dator. Jag försökte sova innan man det gick sådär. Jag är trött, men det gungar så himla mycket på bussen så jag vill dö. Men det går fint i alla fall.

Jag la upp en gammal arkiv bild på bloggen nu. Jag tog den för 2 år sen med min gamla Nikon D40x. Jag tror inte att de säljer den längre. Den har ersatts med Nikon D60, som är minst en lika bra kamera.

När jag kommer hem ska jag träffa morsan & farsa som båda är hemma denna gången. Sen imon åker jag och Madde till Gamleby och lämnar min tv! Kalas bra! Då har jag en tv där jue! Haha! . . Men idag ska jag till IKEA och köpa mig ytterligare ett bort till. Kostar väl kanske 300 kr, men jag fick CSN pengar, så tycker jag kan unna mig ett extra bord! <3

4 kommentarer:

Maddie sa...

det kommer bli awesome imon :D

David Knutsson sa...

Ja kommer bli bra som fan!

Anonym sa...

Aning ovärd uppgradering..


Är så mikroskopisk skillnad mellan en D40x & D60

Det du betalar extra för i mellanskillnad är typ luft

David Knutsson sa...

Ja men jag köpte inte D60, jag köpte mig en D300, men jag menar att de säljer den inte längre, D40x alltså. Den har ersatts med modellen D60 :)