29 augusti 2009

Gamleby tur och retur!

Fy vad kul det var i bilen! Spelade in fina filmer. Kommer nog komma in på facebook. Men jag och Maddie åkte väl runt kl 10.00 och var framme där kl 12.06, så gick rätt lugnt. Lämnade Kalmar 10.30 för vi handlade mat innan. Basvarorna är billigare i Kalmar liksom!

Sen när vi kom fram fixade jag bordet och sen så drog vi ner och åt pizza. Den var inte så himla god, men den var okej! Jag handlade lite till på ICA och sen drog vi hem runt kl 14.45. Fan vad trött jag var när jag kom hem! Hade ju sjungit i bilen och allt. Sen drog jag och lämnade M/P på en fest i Lindsdal och sen drog jag till Jini Sofia för att prata om ett Bröllopsjobb. Ska ev fotografera ett brudpar den 19 Sep. Ser fram emot det! Mitt andra bröllop! <3

2 kommentarer:

maddie sa...

Jag hade en helt fantastisk dag med dig idag David :D
Får vi göra om snarast!

Anonym sa...

Jag väntar ju på att någon ska skriva vad dom vill höra? Annars innan det så kan jag ju lika gärna berätta lite om mig själv, eller?