08 december 2009

Fotoplugg

Ja snart kommer det nog upp lite bilder ifrån fotograferingen jag hade med Alex och Andrea. Ska redigera dem, men det är en massa andra saker på gång hela tiden. Igår hade vi prov som jag satt med i minst 4 timmar. Det var tufft, men det gick bra. Tror jag får G och det är det enda jag vill ha. Får man inte godkänt så får man inga poäng för univeristetet, men vad fan ska jag med det till? Ska inte direkt plugga där ändå! . . . Aja, G som sagt så är jag nöjd!

Idag har jag vaknat och ska göra den andra delen av provet som man ska fixa med för att bli godkänd i kursen! Tror jag blir perfekt! Så jag har fixat med bilden i någon timme, men snart ska jag hem och slappa tänkte jag. Ska städa lite och sen ska jag laga mat, är hungrig som fan, men jag åt en stadig frukost!

Just nu lyssnar jag på: "Spotify - Christmas Playlist"

1 kommentar:

Josefin M sa...

Om man inte klarar kursen får man ingen examen i det vi läser :P så det kan vara en fördel