05 december 2009

Plugga?

Asså idag är en sån dag då man vill sova, sova, sova! Jag är inte sjuk, men jag känner att det är något i kroppen och då vill man bara vila. Jag blir pisstrött as lätt! Varför är det så? Kan någon svara på den frågan eller? Egentligen borde jag plugga, men mina papper ligger hemma så funderar på att gå hem och renskriva mina anteckningar ifrån datorn. Det är ju en form av att plugga. Men sen har jag redigerat lite bilder också. Kanske ska fortsätta med det med. Men jag är så hungrig att jag kan dö! Jag vill dö . . . Hungrig som sagt!!!

Aja, nu får vi se vad som händer! Kanske kan kolla med Axel och Andrea om vad som händer ikväll! Jag pallar inte sitta ensam i alla fall. Som värsta idioten. Nej, ut och göra saker. Som en belöning för att man har pluggat! Hehehe . . .

Inga kommentarer: