27 december 2009

Kalmar by Night












Ja igår var jag ute och fotograferade lite stad från Ölandsbron. Försökte lösa det utan att använda blixten och det gick sådär, men ett försök i alla fall. Jaja! Men Madde och Jonathan var med! Åh vad kul det var! Innan så var vi hos Madde och spelade Sing Star och sen så hämtade vi Jonathan och drog ut och fotograferade då. Sen åt vi på McDonalds och efter det var det 7eleven!

Fy fan vad han i kassan var otrevlig! Jävla as asså! Åh, får damp när jag tänker på det. Jag och Jonathan bara frågade "Ursäkta, vi undrar om ni har Vitamin Vatten här eftersom att man ska kunna hämta det med iPhonen här". Då får vi till svar "Fan, nej sånt har vi inte här, ni får leta någon annanstans" med värsta attiyden! Jävla as, aldrig ska jag vara snäll om jag ska behöva åka dit igen. Usch för dig (hoppas du läser, hoho)

Sen åkte vi till påryd och hälsade på en sovande Fredrik. Haha skrattade så jag kräktes! Isbjörnshumör kl 2 på natten är uppskattat! Men seriöst, när vi kom hem till Fredrik så gick vi in i hans rum! Han sov med öppet fönster och en fläkt riktad emot sängen. Madde hade sin vinterjacka på sig och hon frös, så fatta att det var kallt där inne . . . Haha! :) Men mys!

Inga kommentarer: