11 januari 2010

Gymma?



















Idag var jag riktigt trött när jag gick upp på morgonen! Jag trodde jag skulle smälla av när klockan ringde kl 8 på morgonen, men ändå hasade jag mig upp och åt en skål med gröt :) Nu sitter jag i skolan och fixar lite lugn musik.

Jag ska iväg idag kl 16.00 och träna i Gamleby gymmet. Jag hoppas att de erbjuder bra saker där. Om det känns skönt så ska jag fortsätta, men jag tvilar på att det kommer vara något jag gillar, men ska jag vara ärlig så skulle jag behöva det. Men jag är himla sugen på att ut och springa lite. Det är skönt när det är hal kallt och sen när det blir vår. Då är det gutt! På sommaren så blir det rätt varmt och på vintern är det för kallt för mig, men vi får se, kanske, kanske. Men nu ska jag hem och vila upp mig lite :)

Inga kommentarer: