18 januari 2010

Min ölbild























Imorgon är det dags för redovisningen av ölflaskan! Ska bli kul och se vad de säger om den. Inte för att vi säger så mycket alls på redovisningarna, men ändå :) . . .

Annars ikväll har jag slappat och fixat klart med bilden som sagt. Sen gick jag och tränade. Det gick inte bra, hade så ont i axeln från att jag haft den i en och samma position ett tag. Så jag sprang 2 km på löpbandet bara. Hade velat öka och köra över 5 km, men kanske nästa gång då :) . . . Jaja, vi får se :) Det finns fler dagar, men ska försöka hinna med lite av varje denna veckan.

Lägenheten ska städas och sen så är det ev fest i helgen och då ska jag komma på en kostym att ha för tillfället :) . . . Ja det är mycket. Sen måste jag tvätta kläder så jag kan träna också för just nu ligger jag nere på bara ett par byxor för resten måste vara rena . . . Ojoj!

Ja, nu är det RAW Comedy på tv, det kan man inte missa!

Inga kommentarer: