03 januari 2010

Hemresa!












Ja igår kom jag hem ifrån en trevlig helg hos Karin. Eller helg var det kanske inte, jag var hos Farsan innan och jag tror det var på torsdagen som jag kom dit och den kvällen drog jag, Karin och Julia ut för en öl! Innan dess var vi hos hennes vän Maria! Shysst tjej och vi satt och snackade ett tag . . . .

Dagen efter det så var det nyår och det var middag hos hennes vänner. Tre rätter med vegan-meny :) As gott! Jag borde verkligen testa mer vegetariskt, det är gott! Åt iget kött alls nästan på de dagarna jag var där! Mumsa! . . . Sen i alla all kom det fler gäster och sen var kl 12! Mjauo! Då gick vi ner emot Rio Rio för att dansa. Värsta kön! Tyvärr så kom inte Alexander in, men resten gick in, men vi stannade inte så länge, så jag och Julia drog tillbaka till festen. Men de flesta hade redan gått, men det var ett litet gäng kvar . . kl 7.30 somnade jag :) Mysigt!

Dagen efter köpte vi pizza och drog hem till Karin. Spelade spel och kollade Star Wars!
Kalas! :) Dagen efter åkte jag hem och slappade mig. Göteborg is the place - 2010!

Tack för trevlig kväll! :)

Inga kommentarer: