25 januari 2010

Länge sen . . . Del 2

Asså gud vad jag inte skriver på bloggen längre. Undrar varför det blir så. Så himla mycket träning och jobb har det blivit på sista tiden. Det senaste är att vi gör en kokbok i skolan! Kul! Gruppen är jag, Evelina, Josefin och Karin. Har köpt och bestämt recept för vår del av kokboken. Vi ska stå för desserterna! Gott :) Fast ska inte äta något för då tappar jag allt jag tränat!

Räknade ut att sen jag kom hit så har jag tappat 10 kilo! :) Mjaou! På bara två veckor har jag gått ner 7 cm runt midjan också. Nu är jag iofs rädd att det ska bli en massa hänghud, men hitills har jag inte märkt någon direkt skillnad. Hörde man kunde massera huden också så att det minskar med sånt skit, för det vill man ju inte ha när man har varit duktig.

Ikväll så var Evelina, Karin och Emmy över och kollade på Brokeback. As bra film om ni inte sett den. Hade myspys och poppade popcorn! :) Men imorgon är det träning igen som gäller! Fy vad jag är pepp! Då ska jag springa en kilometer snabbt och sen en massa armar och magövningar! Måste få muskler under allt skit innan jag ska göra mer kondition! :)


Inga kommentarer: