14 september 2009

Dagens Film


Här kommer en film om när jag och Madde skulle åka från Gamleby. Som ni kanske vet älskar vi Mini Cooper, enligt oss är det den snyggaste bilen som finns! Så när vi såg en Mini Cooper så var det ett måste att köra om den.

Men sen när vi kör förbi så ser de att Madde filmade så de vinkar och säger något och jag börjar garva. Haha, det var kul i alla fall och sen så körde vi den fulaste låten vi kunde hitta så att ni fattar att den tillhör Mini Cooper!

Allt filmat med min iPhone! <3

3 kommentarer:

Francesca Lopez sa...

Tja!
Vilken härlig sida du har!
Så hur går det med fotograferingen o så, kan skriva att min pojkvän också håller på och har samma intresse med kort o så.
Besök gärna min sida, har vissa studibilder där.
http://www.francescalopez.com

Ha en underbar kväll!

dialaas sa...

Hej allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg!

Maddie sa...

Haha XD Snyggt David ^^ Fler sånna filmer :D