30 september 2009

Idag ska jag klippa mig!

















Det var hur länge sen jag klippte mig! Jag har glömt hur det kändes . . . Jobbigt! Men det som är ännu jobbigare är att jag går till en ny frisör. Din Frisör brukar alltid klippa mitt hår och de är väldigt duktiga, men jag har inte råd att åka hem bara för att klippa mig. Så får fixa det i Gamleby! Tror jag hittat en frisör som jag kan lita på, ja vi får se! . . .

Annars har jag slappat idag. Försov mig (Tack för en trevlig dag ;) Saknar), och sen drog jag till lektionen som var efter lunch. Såg världens tråkigaste film och jag hade lika gärna varit hemma och gjort ingenting. Pillat navelludd eller liknande! Usch och fy!

Btw, denna bilden kanske blir annons i en av Alarmstreets tidningar! Fan vad kul det vore!

Inga kommentarer: