01 september 2009

Johan Westin
















Idag har jag suttit hela förmiddagen på en intressant lektion om studioljus med Johan Westin. Han är en riktigt bra fotograf och han vet exakt vart han lägger/sätter ljus för det bästa resultatet. Han började med att förklara olika bilder han tagit och sen gick vi över till att testa själva och sådär. Efter lunchen ska vi gå igenom hur det går till innan man börjat fotografera en kund/person för att få det lättast som möjligt.

Annars mår jag hyffsat bra. Händer lite saker på privat fronten, men det får man deal:a med. Man kan inte dra ner sig helt och hållet. Men det känns inte hundra ännu . . . Vi får se. Men, men det löser sig.

Idag ska jag betala räkningar och slappa. Men sen får jag se vart det bär av. Kanske se en film ikväll eller något? Ja, som sagt, får se . . .

Just nu lyssnar jag på: "Celine Dion - When You Look At Me"

4 kommentarer:

Matilta sa...

Fiina bilder =D

A2K sa...

Sv: Det är aldrig kul med idétorka, men som kreativ människa så kan det dyka upp var som helst och när som helst. Jag producerar som sagt bakgrundsmusik åt artister, och försöker för tillfället få ihop några sista låtar till mitt kommande mixtape!

A2K sa...

Sv: Det är aldrig kul med idétorka, men som kreativ människa så kan det dyka upp var som helst och när som helst. Jag producerar som sagt bakgrundsmusik åt artister, och försöker för tillfället få ihop några sista låtar till mitt kommande mixtape!

David Knutsson sa...

Tack så mycket Matilta! :) Kul att du gillar mina bilder!