15 september 2009

Dietmar Mölk

Idag har vi föreläsning av en lärare som heter Dietmar Mölk! Hitills har det varit hur intressant som helst. Han är riktigt duktig! Gillar de konstverk som han gjort och han förklarar allt väldigt bra. Så nu fick vi en uppgift av honom . . .

Vi ska ta en bild på en känsla som vi har. Sen ska den vara väldigt abstrakt! Men jag vet inte vad jag känner. Hade en tanke på vad vi skulle göra, men det blir nog inte av . . . Och idag är det tisdag och allt och ska hem på fredag så börjar bli stressad! Aahhhaaa!


2 kommentarer:

Emma H sa...

hahaha! Vilket namn! När jag läste rubriken, innan jag sett att det va ett namn på en människa, trodde jag att du hade försökt skriva "Dietmat Mjölk" men att det hade blivit fel :p

David Knutsson sa...

Hahaha ja det är ett spännande namn! :)