07 september 2009

Glas med vatten?

Ja idag började dagen med att vi hade stormöte på skolan. Jag och mitt gäng fixade biblioteket och sen var det fika efter. Det är kul att fixa och sådär i skolan, men jag var så himla trött. Så jag orkade inget idag. Sen frös jag för att någon hade ställt dörren öppen. Suck!

Sen hade vi tenta och jag tror inte jag klarade den så bra. Dels för att jag inte jobbat med Hasselblad och sen för att jag är ovan med skolans maskiner. Tentan var på skolan utrustning, så det är ingen stor tenta, men hade varit skönt att klara den på en gång så man slipper göra om den . . . Pinsamt . . .

Sen bokade jag en studio och tog bilder på ett glas vatten som vi hade i uppgift. Ska skriva in den sen så får ni se vad det är jag jobbar med. Blev inte 100 nöjd med den, men ni läsare kanske kan hjälpa mig att välja ut vilken ni tycker är bäst? :)

1 kommentar:

Josi sa...

usch! klarade inte mig så bra på tentan i heller. verkligen fail. men, repetition fixar sånt^^

nyfiken på glasbilden! du får visa sen :)