19 september 2009

Godmorgon Kalmar

















Sådär nu har jag vaknat! Herregud vad gott man sover i en säng . . . Idag är det "bröllopsmingelfoto" på schemat. Det verkar lovande och jag är peppad inför det! Jag ska bli hämtad här omkring kl 14.00 och sen bär det av emot kyrkan. Jag har inte träffat brudparet sen innan utan det är Jini som känner de. Men de verkar vara trevliga människor! :)

Jag har fotograferat bröllop innan, men det var två år sen och då hade jag ingen utbildning. Men nu känner jag mig mycket säkrare! Så jag hoppas att det ska gå fint. Jag har tagit med mig kameran, extra batteri, blixt, reflexskärm och sen ett objektiv som jag lånar ifrån Alex på skolan. Kanonens! Kan inte bli bättre!

Här kommer en gammal arkiv bild!

6 kommentarer:

adam lagerström sa...

sv: bor 10 mil från stockholm ! men skulle säkert kunna boka en resa neråt !

gillar bilden som fan, hoppas du vill fota mig också

http://adamlagerstrom.blogg.se

adam lagerström sa...

sv: väldigt ung !
fyller 15 snart

http://adamlagerstrom.blogg.se

adam lagerström sa...

sv: ska tänka på saken. Men mode är jag nog säker om !

http://adamlagerstrom.blogg.se

josefine sa...

okej låter bra :D hm, ingen aning. göra/starta nått eget ialla fall :D

Julie sa...

är det en bild från bröllopsmässan?
på tal om det... jag har inte kollat igenom de bilderna jag tog därifrån på ett tag...
kram

David Knutsson sa...

Haha jo det är ifrån Bröllopsmässan! Men det var typ en av få bilder jag kollat igenom! :) Kram!