01 september 2009

Tack <3

Ja jag vet inte hur det känns nu, men jag känner mig ändå rätt okej. Det hjälper att prata med folk hemifrån. Tack för att ni orkar med mig. Saknar er som fan här på Gamleby! Önskade att ni också hade varit här och gått i samma klass! . . . Ni är saknade!

Och tack för alla fina kommentarer som jag fått av er där ute! :) Jag blir så glad när jag loggar in och ser en kommentar. Kollade min statistik också, och det är helt otroligt roligt att veta att folk kollar ens blogg och allt. Just nu har det varit 99 st som kollar min blogg idag. Tack till er!

Tack för allt.

1 kommentar:

A2K sa...

Sv: Det har mest varit artister från mitt band, men även en del underground och mainstream-artister från USA och Sverige. Jag kommer att släppa ett samlingsmixtape så småningom. Har du själv nåra planer med fotograferingen?