20 september 2009

Nyvaken efter Bröllop

Ja nu sitter jag här och tar det lugnt. Det var riktigt trevligt igår på bröllopet. Brudparet var himla trevliga och de var hur vackra som helst i sina fina kläder. De var i Hossmokyrkan och alla vet att den kyrkan är väldigt fin. Jini Sofia plåtade där inne och jag satt och vaktade kameror och stativ etc.

Sen åkte vi iväg till Stuvenäs och där började jag rigga fram stativ och sånt där som man ska använda sig av. Jini hade tagit med två paraplyer som jag fick använda. Så när gästerna kom in genom dörrarna till matsalen så stod jag där och knäppte av. Det var trevligt och en isbrytare för att vi "bytte fotograf". Jini skulle ju iväg på en annan grej senare så jag tog över på mingelbilder. Det var 56 gäster tror jag så det fanns mycket att fotografera! . . .

Kvällen slutade med att jag fotograferade deras överraskning för gästerna! :) Paret träffades på en bugg-kurs så de hade dragit med sig bugg-lärarna! Haha, det var hur häftigt som helst. Så alla började dansa efter valsen. Men sen drog jag mig undan . . .

Jag önskar er Lise-Lotte och Christoffer en trevlig fortsättning och återigen Grattis! :)

4 kommentarer:

josefine sa...

jaa kanske de :D var bodde du sa du? :)

Lugi sa...

Tjena! Jag fotograferar allt möjligt, studio, natur, sport ect inget specifik. Själv? Kommer snart lägga in bilder.

josefine sa...

okej :) allt bra med dig idag?

adam lagerström sa...

kul att de var så trevligt

http://adamlagerstrom.blogg.se