29 september 2009

Konstbilden för skolan!























Här är min bild som ska redovisas på torsdag! Vad får ni för känsla när ni ser den? Jag tänker lite på att den lilla bubblan är instängd i den svarta omgivningen. Den vill ut till den vita ytan, den vill bli släppt. Men vad tycker ni?

Åh, nu sitter jag på världen tråkigaste lektion. Jag tror jag dör snart. Han snackar om en massa siffror och en massa konstiga ljus. Fatta nada! Men jag fattar lite i alla fall. Vi hade denna föreläsaren på Viebäck. Han var bättre på Viebäck, för man var en mindre klass då. Men han är bra, bara att jag är småseg just nu. Måste äta bättre frukost imon . . .

1 kommentar:

Emma H sa...

Jag tänker lite på bilden som om bubblan håller på att dras ner i det mörka men kämpar för att ta sig uppåt för att inte försvinna i djupet och som du sa, ser lite ut som den strävar efter det ljusa. Kämpar för att klara sig liksom. Men tänker ändå på den som hoppfull, bubblan kämpar å den ser ut som den kommer klara sig. haha, låter riktigt flummigt, men det va så jag tänkte :p Mkt bra bild iaf! :D