27 september 2009

Så himla trött!








Igår var jag med Fredrik på dagen och bakade bullar på hans köksbord med dammsugaren som kavel! Det har jag aldrig testat innan! Kul att träffa han igen, han är så trevlig och inte långt ifrån skratt! :) Han berättade om Köpenhamn och allt de hade gjort där, fick se alla saftiga bilder, hehe!

Sen på kvällen kom Axel till mig och drack lite vin, sen drog vi till Karin och Julia och spelade kort intill kvällen! Mysigt och vi satt och tjötade . . . Sen gick jag hem och vaknade av att mobilen ringde, inte så kul, men funkar!

Nu sitter jag nere på skolan, nästan helt ensam och redigerar bilder till en uppgift som är as tråkig! Usch usch usch . . . Ska kolla igenom mina Paris bilder sen med och se om jag hittar något nytt att redigera.

Vill bara tipsa om BodyShops ansiktsserie, funkar bäst!
Mitt ansikte har nog aldrig sett bättre ut!

2 kommentarer:

Julie sa...

det där första med bakandet lät nästan lite snuskigt. haha, kalla mig fantasifull
kram på dig davido

Fredddddie! sa...

Hahahah! Om du tycker det lät snuskigt så skulle du se när David rengjorde dammsugarröret....! Kul hade vi iallafall!