10 september 2009

Födelsedag!!!

















http://www.ky12.se - Här finns jag med! Det är klassens hemsida, ett galleri där man kan se allas bilder. Laddade upp några bilder idag som jag är jävligt nöjd med. Hoppas ni gillar dem!

Sen idag är det min födelsedag med, då kan man inte klaga jue! Ska snart hem och äta lunch och sen ska jag till Johan Westin sen för att han ska visa mig hur man riggar lite ljus i studion. Jättesnällt av han att han tar den tiden från sin fritid, just för att jag ska kunna åka hem över helgen. Tusen tack!

Sen idag på morgonen så fick jag ett MMS av en speciell person. Tack för det M, blev jätteglad. Men tack till er andra som skrivit så fina saker. Ni måste vara redo på att det kommer vara fest snart, så boka inte upp något! Haha . . .

2 kommentarer:

jemini sa...

schnygg bild!

Anonym sa...

Tja David!

Grattis på födelsedagen!

Många kramar
Emma