30 oktober 2009

101
















Nej mitt inlägg handlar inte om de 101 Dalmatinerna, eller att jag ätit 101 kroppkakor, men det är en markering på att det är 99 inlägg kvar till 200 inlägg! Ser fram emot det. Vad ska jag skriva om nu liksom? Kan ju börja med att skriva att jag sitter här och äter ägg . . .

Nu snart ska jag iväg till skolan och redovisa mitt stilleben bild. Den bilden på gaffeln. Hoppas klassen gillar den. Sen ska jag och Oscar från klassen åka till kalmar. Ska bli kul! Skönt att komma hem till Kalmar med! Pappa, Sam & Salva är hemma med! :) . . . Mamma ska göra kroppkakor, så jag ska fan vara riktigt hungrig! För ni vet ju att kroppkakor gör ju alla Kalmariter glada!? MJAOU!

1 kommentar:

Axel Bergendorff sa...

kroppkakor är nice som fan, så länge de är stekta, för är de kokta är de äckliga, logiskt men vaffan! Ursäkta mitt överanvändande av ",".