12 oktober 2009

Prov-dag!


















Idag rättade vi prov på em i skolan. Ja det gick ju sådär. Man fick använda sina anteckningar på provet, men jag hade ju allt i word på datorn så det var inte så roligt. Men fick i alla fall 55 % rätt på båda testen, så var inte sämst i alla fall. Skönt!

Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag måste göra något för jag har hur tråkigt som helst. På lunchen snackade jag med M och det känns okej, men jag försöker så gott jag kan. Det är inte lätt, men det börjar bli lättare. Fast . . . Aa, det är som det är.

Jag ska väl kolla med mina panorama och HDR bilder som är uppgiften för imon! Yeay!

ps. bilden kommer ifrån en snygg staty i Paris. Mjaou!

3 kommentarer:

JULBLOGGEN sa...

Hej!

Tänkte tipsa om min relativt nya och populära JULBLOGG.
Den har bland annat blivit utsedd till "Dagens blogg" hos en mycket välbesökt bloggare och många har valt att länka till mig i sina egna bloggar! Inte dåligt va?!

Bokmärk eller lägg till på Bloglovin´ för att vara säker på att inte missa all JULSTÄMNING den ultimata julbloggen bjuder på!

Kom gärna med tips på vad du vill se mer av. Jag tar tacksamt emot juliga förslag!

Vi hörs!

Elin - Julbloggen ♥

Kattis sa...

Gu, va fin! Det var ju asmycket folk ivägen när du skulle ta den. Fan jag skulle ställt upp för dig och strippat så alla hade fått nåt annat att fota och du fått jobba ifred.... Men det blev ju fin bild iaf ;)

David Knutsson sa...

Ja men visst blev den snygg? :D Gillar den! Haha du skulle absolut ha klätt av dig kläderna! Kunde jag tagit bild på det med :) Vill säkert Mamma sätta i familjealbumet!