13 oktober 2009

Panorama






Ja idag lärde vi oss hur man skulle göra för att tillverka panorama i photoshop. Inte något som är speciellt svårt direkt, bara kul att göra om man har lite extra tid över! Men man glömmer lätt bort att göra det. Men men, det gjorde vi i alla fall . . .

Sen gick jag hem och åt och packade min väska för Kalmar. Ja ni hörde rätt. Jag är påväg hem emot staden. Så nu blir det resa av! Jag får se vad jag ska göra när jag kommer fram. Inte planerat något direkt. Fick i uppgift av skolan att ta lite porträtt och det ska jag väl försöka göra då! Men annars inget. Kanske någon ska ut och ta en öl på Onsdag? Hmm?

Ja nu sitter jag på bussen emot Kalmar och pratar med Emma i telefonen. Haha i Oskarshamn gick bussschaffören på toaletten och glömde nycklarna i bussen. Var nästan sugen på att ta dem och köra iväg. Har får hålla sig!!

Inga kommentarer: