07 oktober 2009

Lediga = Städa, fotografera och tvätta!

Ja det är det som händer idag! Det är inte så roligt. Men igår kväll var det roligt. Då var det pannkakor hos Axel och Andrea och Robban var där. Haha det var länge sen jag skrattade åt såna perversa skämt. Det var verkligen Lollo stil på dem :) Haha! Så han bjöd på pannkakor, Amerikanska. Goda som fan. Han hade filmjölk som grund, det hade jag aldrig ätit innan. Det ska jag testa också. Det var gott.

Idag ska jag börja med en frukost och den blir det nog att städa för inredingsbilden i lägenheten. Sen bokade jag tvättid och den börjar kl 14.00 så funderar på om jag ska handla före eller efter. Men vi får se, kommer nog en ny bild senare idag! Eller en gammal arkivbild.

Kram

2 kommentarer:

Emmelist sa...

alltid nice att hitta killbloggare :) allt bra?

Emmelist sa...

jo allt är bara fint. försöker ladda mig för att fara på gymet. men du vet, man har alltid ursäkter för att slippa ;)

vad gör du ikväll då?