19 oktober 2009

Fotograf kluring

Ibland får man verkligen "scenskräck" som fotograf. Jag menar man kan inte alltid komma med något nytt. Man försöker på sina gamla vanliga kort. Det är jobbigt med mig tycker jag. Jag tror jag är för feg för att göra en ny form av bild. tex. denna konstbild vi ska ta denna veckan. Fy fan vad jag hatar konstbilder. Asså jag ser ingen mening med det. Men som fotograf måste jag leverera. Så jag måste göra mitt bästa vad som än händer. Det är jobbigt. Fast det är ju det jag lever för med, det är ju det som är utmaningen :) Utan den hade det varit plump.

Så senare idag blir det en konstbild. Hoppas ni får se hur det blir, ska lägga upp den på bloggen och det vore trevligt om ni ville kommentera den då :) . . . Så man blir pepp på att testa nya saker. Men medans ni väntar kan ni lyssna på denna fucking bra låten!

Inga kommentarer: