03 oktober 2009

Handla saker är det jag gör bäst!








Ja nu har jag shoppat med Madde på stan! Usch och fy var bra vi funkar på stan! :) Haha, nej men det var kul och hon flängde med mig på stan som en vante! Kände mig lite elak som drog med henne överallt, men hon sa att hon tyckte det var kul att titta! *ler* . . . Jag köpte Moringa Bodybutter och Shower. Ska så hem och testa! Luktar gott som en jävla blomsteräng!

Sen gick vi till Thaisilk! Gud vad god mat det är där. Längtar till nästa gång, men det lär inte bli på ett bra tag! Jag blev hur mätt som helst. Fy fy. Sen snackade vi om festen på stan igår med Fredde och hans gäng! Kul att träffa dem :) . . . Trevliga peps!

1 kommentar:

Maddie sa...

Jag säger ju att jag tycker det är kul att följa med och shoppa! :D De är bara de att jag är dålig på gruppshopping för min egen del! ;)I love sopping with you Davidlicious! :D