15 oktober 2009

Thai Silk!

Yes, that's the shit! Jag och Felicia tog oss en lunch där idag! Gott var det! Mjaou! . . . Och oj vad mycket vi hade att prata om. Vi stressade verkligen igenom det, men skönt att få prata ut om vissa saker. Hoppas Felicia också kände det! . . . En timmas lunch på Thai Silk! Men nu måste jag verkligen sluta äta där, det funkar inte längre!

Nu har jag köpt plastskydd för min iPhone och sen har jag investerat i ett par dyra hörlurar. Han i kassan sa att de var bra så jag litar på att de ska vara den nu med. Speciellt för iPhone med Mick i och sen är de 2 års garanti. De jag hade innan, iEar de är de toppen bästa som finns. Men de håller inte så länge. Kanske max 3 månader. Så nu ska dessa hålla längre än 2 år i alla fall, annars blir jag sur som en tvättbjörn på crack! . . .


Inga kommentarer: