24 oktober 2009

Will and Grace


















Ja nu har jag sett hela boxen! OMG jag är en galning på boxar, bättre att ge mig lite i taget bara. Får jag en hel låda så ser jag allt! Inte helt okej! . . . Jaja!

Men nu sitter jag här på morgonen (eller ja kl är ju faktiskt 15.44) . . Tvätten lockar. Hmm jag måste, men vill jag? Nej! . . . Men inga kläder är rena så jag måste. Sen ska jag tvätta lite handdukar och mina sängkläder. Var för länge sen. Sen så ska jag se om jag kan tvätta en duk som jag hade innan, men bara om jag orkar.

Igår var Josefine här och vi kolla på Will and Grace. Söta katten somnade på min rygg och mellan oss. Den är för gullig. Den sitter på toaletten när jag borstar tänderna och den leker sönder mina blommor, men ändå är den för gullig. Den har en liten fetish. Det är min cykelkorg :) Haha!

Inga kommentarer: