18 oktober 2009

Tre av Fem























Ja filmen igår som jag såg med Anna fick nog 3 av 5. Den var bra och så, men den var svår att komma in i. Vi gick ut från bion och undrade vad visa av karaktärerna hette. Haha inte så bra kanske. Men den var bra och finalen var great! :) Så värd att se igen, men inte på bio. Spara 80 kr! Köp 80 paket mjölk istället.

Nu sitter jag på bussen emot Gamleby! Ska bli skönt att komma hem. Fast ser inte fram emot det heller. Det är skönt att vara i Kalmar. Hemma och med vännerna. Det enda som lockar mig tillbaka till Gamleby är klassen och sen såklart min lägenhet. Skolan också, men vissa uppgifter kan man ju göra på distans jue! Hehe.

Ja men nu har jag spelat Monopol på mobilen och sen har jag pratat med Lollo. Så nu är jag klar med den. Nu är det datorn som gäller ett tag. Kanske msn ett tag! Ja vi får se . . . 2 säten bort är det mjaou och klös! . . .

2 kommentarer:

Julie sa...

du har blivit värsta katten David, som du mjaur och har dig :)

Micke sa...

Tack så mycket! Hoppas helgen varit okej!