22 oktober 2009

Kattvakt

Jag har inte haft tid att blogga idag! Jag är kattvakt åt Karin! Yeay! Så söt, men åh så busig! Jag har städat lägenheten så nu är det rent och fint. Eller vi får väl se hur katten sköter sig. Jag är rädd för att hon ska dra ner en kruka i marken inatt! Jag har nämligen bär i ena krukan och jag hoppas att hon slutar leka med den :) Vore kul att ha kvar lite snygga röda bär till hösten! Haha! Men men, det är en katt så det blir som det blir.

Annars idag har Dietmar varit här och pratat vidare om konstbilden. Roligt! Fick prata i enrum med han som sagt. Han sa att han tyckte min bild passade som en döden bild för länstingets bok om döden (han hittade på, finns ingen sån bok, hoppas jag). Men det var kul och höra vad han hade att säga om den.

Sen igår kväll hade jag en hemlig fotografering! Det ni! :) . . .

Ikväll blir det nog fest hos Axel! Får se om jag inte slocknar så soffan bara! Haha! Det vore typiskt alltså! Men men, trevligt att få något gjort i alla fall. Länge sen jag festade med, haha! Men ikväll blir det tv med snacks, kanske en shysst serie.

Inga kommentarer: