28 oktober 2009

Gaffel























Ja här är mitt bidrag till uppgiften på fredag. Vi ska fotografera stilleben, ni vet sånt som man gjorde på medeltiden på deras gamla målningar och skit. Det är så fult. Tror jag har sett 3-4 målningar som jag verkligen gillar. Jag menar ofta man målar en fruktskål . . .

Jaja, jag gjorde denna bilden på ett par gafflar jag hade i köket. Jag gillar själva bilden och Åke vår lärare sa att den var riktigt snygg så då blir man extra glad jue! Alltid kul när någon man ser upp till gillar ens bilder :)

4 kommentarer:

Kattis sa...

Den där var riktigt cool! Snyggt grafisk lixom.Får ni lära er sånt just nu eller?

Julie sa...

David gör en Dawid! Har du koll på honom?
Kreativt Davido!

Emilia sa...

Nice, jag trodde det var ett halsband först:)

David Knutsson sa...

Ja denna veckan skulle vi lära oss hur man gjorde stilleben och sen fick vi lite andra uppgifter med. Men denna var riktigt rolig att göra faktiskt. Blev nöjd :)

Haha tack så mycket Julie :D Nja lite koll kanske ;)

Jasså? Ja läraren tyckte också det såg ut som ett halsband först ;)