11 oktober 2009

Stressad!!!

Igår var mamma och pappa här och spanade läget! Det var himla trevligt att träffa de! :) Saknar de. Det var kul att bjuda de på mat för de har jag aldrig gjort innan sådär. Inte i ens egna hem som det faktiskt är nu. Efter maten var det en promenad och sen var det hemmagjord paj på farmors äppel.

Sen var det match på Ubbes. Sverige/Danmark. Sen efter den dåliga matchen så var det fest på internatet. Så då var jag där till sent på kvällen! Så himla trött har jag inte varit på länge alltså! Yeay! . . . Inte bra!

Idag gjorde jag klart mitt bröllopsjobb och det är postat nu och allt! Allt är klart och fint :) Så hoppas de gillar bilderna. Jag är nöjd med dem. Jag tyckte de blev fina och det var ett fint bröllops så var inte svårt med motiv att hitta :) . . . Men jag gjorde som sagt 83 bilder idag! Det är rätt mycket. Inte ätit något på hela dagen. Åt en biff från igår, det är allt!! Så nu ska jag laga mat som fan!

Inga kommentarer: