14 oktober 2009

STORM!

Ja det är fan ta mig storm i Kalmar. Idag träffade jag Lollo på stan och sen hämtade jag lite tidningar ifrån AlarmStreet där de gjorde mina bilder för deras tidning! Mjaou! Det gick bra faktiskt. Ska se om jag kan visa bild på hur det blev. Men jag är nöjd med annonsen de gjorde nu, men de jag gjorde innan var mycket snyggare! Jag gillade den bäst av allt! Hehe, men jag är kanske lite bättre på det där . . .

Men men, träffade Camilla med och pratade lite. Kul att snacka med henne och träffa folket på salongen. De är alltid så trevliga inne på Din Frisör. Sen träffade jag Lollo som sagt och jag gick runt på stan med henne en stund. Vi tog oss en fika på Kullen och sen gick vi för att kolla skor åt mig och sådär. Kul! Men hittade inget! Mina fötter är så fula . . . Men men! . . . Sen har jag letat efter snygga vinröda kläder på HM, men de har inget! O-Mjaou! Aaahh . . .

Ps. Det blåser som fan här i Kalmar! Så jag och Lollo fick hjälpa en stackars tant med krycka, för hon hade blåst omkull!Så hemskt, men hon mådde bra!

Bye bye!

1 kommentar:

Lucy sa...

Hej!
kul att du hittat till min blogg:)
grym reklambild ja..tycker att hela sidan är en fröjd för ögat som sagt:)