17 oktober 2009

Café Kullen





Ja idag var jag på stan med Anna och hade en fartfylld dag! Hehe vi kom hem från krogen igår vid två tiden och jag var trött som en ****! Men ändå hasade jag mig upp på morgonen och gick med Anna på stan. Men tur det, så kul som vi hade. Gick runt och mös i stan och kollade böcker, och en massa saker. Jag köpte mig en pärm och snodde parfym på Kicks! . . . Hehe de undrar nog vem jag är där inne . . . Men vad gör man inte när man har ett beroende!

Anna köpte "hörlurar" saker och sådär. Hon köpte Te inne på Gerdas och där så såg jag en rolig skylt över en korg med Negerbollar! Haha, var tvungen att ta en bild. Gulligt! . . . Sen gick vi till Kullen och fikade på kladdkaka och paj med rabarber och blåbär! Yum!

Nu sitter jag hemma och har precis betalat räkningar och sånt där skit. Mamma lagar mat som ska ätas och sen ikväll blir det Fame på bio! Ser fram emot det! Men ska nog lägga mig och somna ett tag eller så blir det att redigera bilden jag tog på Anna för skoluppgiften! :) Mjaou! Båda blir bra för mig!

Dofta gott där ute! :)

1 kommentar:

Kebabmannen sa...

SV;Det var en bra fråga David!
Faktiskt vet jag inte varför jag gör det. Det känns bara som en vana, jag har gjort det i många inlägg nu, så jag fortsätter bara! Men tack så mycket för kommentaren jag uppskattar den verkligen! Hoppas du besöker min blogg igen! ;)